آموزش زبان نصرت 2


آموزش زبان نصرت 2

شامل 450 ساعت فایل صوتی MP3 مکالمه زبان از مبتدی تا پیشرفته با آموزش گرامر. تلفظ کلمات به همراه آموزش بسیاری از جملات و لغات پر کار برد زبان مطابق با آخرین متد های آموزش زبان دنیا در قالب 5 سی دی !

-قابل پخش در تمامی ضبط های MP3، VCD و DVD های خانگی، MP3 پلیر های همراه، گوشی های موبایل با قابلیت پخش MP3، دیسک من ها، ضبط های سی دی اتومبیل ، تمامی پلیر های خانگی و سیار با قابلیت پخش فرمت صوتی MP3 !

-با مجموعه آموزشی زبان نصرت حتی در مسافرت می توانید زبان انگلیسی را به خوبی فراگیرید !

- مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی 30 دقیقه گوش سپردن به هر درس !

-روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی .

- برگرفته شده از جدیدترین متد آموزش روز دنیا .

- تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری.

- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف .

- دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری.

- بدون نیاز به کتاب و درس.

خصوصیات سی دی تقویت حافظه:

- با متد نوین به کار گرفته در این نوارها ( که باز ما آن را به سی دی cd تبدیل کردیم) فقط بصورت صوتی قدرت حافظه خود را به ده برابر ( دقیقاً ده برابر) افزایش دهید. دیگر گرفتار تمرین بر روی کاغذ و یا مطالعه برای تقویت حافظه و تند خوانی نخواهید بود و فقط گوش کنید.

( 100% صوتی دقیقاً مثل سی دی های مکالمه زبان)

- کارشناسانی که بر روی مغز انسان کار کرده‌اند معتقدند ضریب هوش با بالارفتن میزان حافظه افزایش می‌یابد. همچنین بررسیها نشان داده یک انسان میتواند از 5 تا 6 درصد قدرت حافظه‌اش استفاده کند. این میزان در تیز هوشان حداکثر 9 درصد است. این سی دی در فقط سه هفته به شما می‌آموزد چگونه بصورت عملی این مقدار را به 50 درصد افزایش دهید.

قیمت: 20,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش زبان نصرت 2، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید آموزش زبان نصرت 2





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد